.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 164
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 366
بازدید کل : 80894
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال چهار شنبه 17 فروردين 1390 در ساعت 16:29

این روزها به نظر می‌رسد خون تنها چیزی‌ست که با آب کاملن پاک می‌شود، اما یادها چه؟

************************************
سیبی را محاکمه می کنم
ساده ترین گزینه
برای توجیه اشتباهاتم
برای کوتاهیم در دوست داشتنت
کجای این افسانه را فراموش کرده ام ؟

************************************
از کسی که کتاب‌خانه دارد و کتاب‌های بسیاری می‌خواند نترس،
از کسی بترس که تنها یک کتاب دارد و آن را مقدس می‌پندارد!

************************************
از بزرگی پرسیدند زندگی خود را بر چند اصل بنا کردی؟
فرمود چهار اصل ....
دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم
دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم
دانستم که کار مرا دیگری انجام نمیدهد پس تلاش کردم
...دانستم که پایان کارم مرگ است پس محیا شدم ...

************************************
این روزها٬همه چیز علیه من است.
میخواهم نبینمت٬
بیش از هروفتی در تیررس نگاهی.
میخواهم فراموشت کنم٬
همهْ شهر پر از خاطرات تو میشود.
......از رفتنم میترسی؟
دیگه دیر شده خیلیم دیره !!!


************************************
اعتراف کن
به این خواب های ممنوعه
این آسمان خیس
هیس
زنجیر ها هنوز
...کتف سوراخت را از یاد نبرده اند

می توانی بمیری
آسوده
کنار آرزوهایی که با آزادی
اندک نسبتی ندارند


************************************
با هر جرقه..... سوختم
با هر شکسته....ساختم/
عمر عزیزو باختمو دانستمو باختم
در دشمنی رفیق شد
هر گمرهی شفیق شد
...هر سنگ سخت خواره ای همسایه با عقیق شد

************************************
جاده چه بی رحمانه سنگ زد به کوزه ای که هنوز نشکسته بودیم.
قصه که تمام شد...کلاغ ها خندیدند... به پنجره ای که کور شد تا نبیند تورا ...
و جاده ای که را می رفت پشت سر جنازه تو.


************************************
زندگی را سفری میدانم طولانی و پر مخاطره... و باور دارم که این سفر را همسفری در خور باید... من نیز سالها به دنبال همسفری بودم که بتوانم به دستانش اعتماد کنم و به دستانم اعتماد کند... و به گاه خستگی بر شانه هایش بیارامم و زمستان را با گرمای دلش به سر رسانم. و تو پس از سالها آمدی و ماههاست که قلبم را به تپش وا داشتی و دوستم داشتی و داری و رفتی...

************************************
صبر که می کند دستـــــــــــــــ ـانم
گیسوان تو را رها می کند در بــــــــــــــــــ ـاد
مردی دیگر تو را آغوش می کشـــــــــــــــــ ـد
من ناشناس همیشـــــــــــــــ ـگی ام

************************************

حرفهای ما هنوز ناتمام ...تا نگاه می کنی
!وقت رفتن است
بازهم همان حکایت همیشگی پیش از آنکه با خبر شوی لحظه ی عظیمت تو ناگزیر می شود ...آی
ناگهان
چقدر زود
...!!...دیر می شود


************************************
امروز که محتاج توام ، جای تو خالیست

فردا که می آیی به سراغم نفسی نیست

در عشق خوشا مرگ که این بودن ناب است
...
وقتی همه ی بودن ما جز هوسی نیست

************************************
از میان دو واژه انسان و انسانیت
اولی‌ در میان کوچه‌ها
و دومی‌ در لابلای کتابها سرگردان است

************************************
انسانها هر از چند گاهی از جایی می افتند ! ..... از لبۀ پرتگاه .... از پا .... از نفـس .... از این ور بوم .... از دماغ فیل .... از چاله به چاه .... از عرش به فرش .... از چشم ... از چشم .... از چشم

************************************
كردي آهنگ سفر اما پشيمان ميشوي
چون به ياد آري پريشانم پريشان ميشوي

گر به خاطر آوري اين اشك جانسوز مرا
آنچه من هستم كنون در عاشقي آن ميشوي
......
سر به زانو گريه هايم را اگر بيني به خواب
چون سپند از بهر ديدارم شتابان ميشوي

************************************
من به دیدار کسی رفتم در آن سر عشق
رفتم ، رفتم تا زن
تا چراغ لذت
تا سکوت خواهش
تا صدای پر تنهایی

************************************
سرنوشت تعیین می کنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلبت حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه

************************************
مومن بر این باورم

که " عشق " هرگز

مسموم از روزمرگی نخواهد شد
...
هر چند

زنجیر نومیدی

به گرانی عادت های همیشه باشد

************************************
تو جاده ای که انتهایش معلوم نیست پیاده یا سواره فرقی نمی کنه اما اگر همراهی داشته باشی که تنهایت نذاره بی انتها بودن جاده برایت آرزو میشه..........

************************************
قلعه تنهایی ما را
دیو در بندان خود کرده
خون چکد از ناخن این دیوار
جان به لبهای من آورده

************************************
یه حرفی مونده تو دلم میخوام که تقدیمت کنم

میخوام بشم مثل خودت یه خوروده تحقیرت کنم

تو اخرین ترانه هامو بهش زدی چوب حراج
...
تو رفتی و بارفتن تو عاشق کشی شده رواج

یکی میاد من میدونم یکی که میشکنه تو رو

تنهات میزاره و میره میگیره انتقاممو

اونوقته که دل تو هم میسوزه مثل دل من

میخوای سراغ من بیایی

نه

دیگه حرفشم نزن

************************************
من و تیر چراغ برق دردمان یکیست
شب که میشود سرمان تاریک ، دلمان پر نور
صبح که میشود سرمان سنگین و دلمان خاموش

************************************
بستن زلف رها سنگدلی میخواهد / دل شکستن به خدا سنگدلی میخواهد / چون دلت حال مرا دید نپرسید چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلی میخواهد

************************************
روزی با خود فکر می کردم اگر او را با غریبه ای ببینم ،
شهر را به آتش می کشم ،
ولی امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست

************************************
دل من سخت گرفته است
اشک در چشم ترم حلقه زده است
گونه ام تر شده است ....
و چقدر طعم تلخ زندگانی شور است !!

************************************
هنووز کوچه‌ها همان‌اَند

خیابان‌ها همان‌اَند

پنجره‌ها و مردمِ بی‌رؤیا، همان.
...
تنها تویی که نیستی!

************************************
ميدونستي؟..... هر چي مهربونتر باشي بيشتر بهت ظلم ميکنن، هر چي صادق‌تر باشي بيشتر بهت دروغ ميگن، هر چي دلسوزتر باشي بيشتر سرت کلاه ميذارن، هر چي قلبتو آسونتر در اختيار بذاري راحت تر لهش ميکنن، هر چي بيشتر به فکر ديگران باشي بيشتر حقتو مي‌خورن، هر چي خودتو خاکي تر نشون بدي واست کمتر ارزش قائلن

************************************
زندگی قانون باورها و لیاقت هاست همیشه باور داشته باش که لایق بهترین هایی

************************************
از دست زمانه تیر باید بخوری
دایم غم ناگزیر باید بخوری

صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوری

************************************
چه حقیرند مردمانی که نه جرات دوست داشتن دارند، نه اراده دوست نداشتن، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با این حال... مدام شعر عاشقانه می خوانند

************************************
دنیا آنقدر وسیع هست که برای همه مخلوقات جایی باشد پس به جای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم.

************************************
ای واژه های لعنتی چرا انقدر بی مفهوم و ساکت شدید...

چرا نمی سرایید مرثیه ای را که توان گفتن درد مرا داشته باشد...

************************************
بعضى‌ها فكر مى‌كنندمنصفانه نيست كه خدا كنار گل سرخ خار گذاشته است .بعضى ديگر خدا را ستايش مى‌كنند كه كنار خارها گل سرخ گذاشته است ....بستگى دارد ما كدام را مهم‌تر مى‌بينيم...

************************************
سرسبز دل از شاخه بریدم ، تو چه کردی ؟
افتادم و بر خاک رسیدم ، تو چه کردی ؟
من شور و شر موج و تو سرسختی ِ ساحل
روزی که به سوی تو دویدم ، تو چه کردی ؟

************************************
تنها تو می دانی "بهترین " در زندگانیت
چگونه معنا می شود
من آن "بهترین" را برایت آرزو می کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.