.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 80808
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال سه شنبه 16 فروردين 1390 در ساعت 22:0

می خواهم دستانم را

حراج کنم

در نیازمندی های یک روزنامه ی کثیرالانتشار
...
که دست به دست شود

میان جریده های فردا عصر
شاید هنوز

کسی باشد که به تکثیر انگشتانش فکر کند

****************************************

زندگی بازی شطرنجی است

که تمامش دو کلام کوتاه است

کیش...مات...
...
تا کجا می شود...

از کیش گریخت؟...

****************************************

هنوز بغضی که در هوای آن آخرین دیدار جا خوش کرده بود ، بود، که رفتی..

****************************************

 وقتی عشق فرمان می دهد ، محال سر تسلیم فرو می آورد.
دکتر علی شریعتی

****************************************

امشب میون این خاطره های سردم...بی رمق دنبال اون حادثه ایی می گردم...که نفهمیدم کی و کجا تو رو ازم گرفت..

****************************************

 کسی آمد که حرف عشق و با ما زد.... دل ترسوی ما هم دل به دریا زد ، به یک دریای طوفانی دل ما رفته مهمانی ...

****************************************

توبارون که رفتی شبم زیرورو شد
یک بغض شکسته رفیق گلوم شد
توبارون که رفتی دل باغچه پژمرد
تمام وجودم توی آینه خط خورد

****************************************

اه
این جماعت حقیقت را در افسانه ها میجویند
یا انکه حقیقت را افسانه ای بیش نمیدانند

****************************************

شيشه دل را شكستن احتياجش سنگ نيست..اين دل ما با نگاهي سرد پرپر مي شود

****************************************

یادم باشه که هرروز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را
یادم باشه که آنها که دوستشان می دارم می توانند دوستم نداشته باشند .
یادم باشه که آنچه امروز برایم مهم است ، فردا نخواهد بود .
و .......
یادم باشه که خوبی آنچه که ندارم اینست که نگران از دست دادن اش نخواهم بود

****************************************


دلربایی تا به پایش جان و دل ریزم نیست آتش از برق نگاهش در دل انگیزم نیست
گرچه ما را غنچه ی مقصود هرگز وا نشد همتی تا چون نسیم از جای برخیزم نیست

****************************************

ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم
با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان
انصاف بـده کـدام خونخوار تریم؟

****************************************

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم

چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم

که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار می شوی
......
و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم

****************************************

انسان بودن یعنی‌ اینکه وقتی‌ با کسی‌ مشتاقانه از کوهی بالا رفتی‌ اما روی قله حس کردی که از او بی‌ نیاز شدی یادت نرود که آن پایین چقدر به او نیاز داشتی.

****************************************

نبردهاي زندگي هميشه به نفع قويترين ها پايان نمي پذيرد بلكه دير يا زود برد با آن كسي است كه بردن را باور دارد.

****************************************

صاعقه بی وفایی ها بکارت احساسم را در هم دریده است
هیچ پزشکی قانونی را یارای گزارش عمق فاجعه این معصومیت از دست رفته نیست
تا ابد باید با لکۀ ننگ این تجاوز بر باورم سر کنم.......

****************************************

تو از افکار من در شب های بلند و بارانی می پرسی؟من آن شب را با گوش سپردن به ضرب آهنگ باران بر شیشه های پنجره،به صبح رساندم

****************************************

شهید انسانی است که در عصر نتوانستن و غلبه نیافتن ، با مرگ خویش بر دشمن پیروز می شود و اگر دشمنش را نمی کشد رسوا می کند.
دکتر علی شریعتی

****************************************

من آدم
تو حوا
بیا
جهانی دیگر آغاز کنیم!
لبخند بزن
...بگو سیـــــــــــــــــب...!

****************************************

كفش هاي كهنه را دور نيندازيم
شايد دوباره به كوچه هاي قديمي بازگشتيم.....

****************************************

خوشبختی ما در سه جمله است تجربه از دیروز ، استفاده از امروز ، امید به فردا

ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم
حسرت دیروز ، اتلاف امروز ، ترس از فردا

****************************************

گــر مــن ز می مغانه مـستم هستم
گر کافر و گبر و بت پرستم هستم
هر طایفه ای بمن گــمـانی دارد
من زان خودم چنان که هستم هستم

****************************************

تو خود گفتی که دنیا فدای تو و چشمانت ، تو خود گفتی آبیِِِ آرامشِ دریا فدای نگاهت ، تو خود گفتی سرخی آتشین شقایق ها فدای قلب کوچکت...
حالا از آن حرفهای رنگین اثری نیست و تمام آبی ها و قرمزها برایم رنگ باخته اند ، از تو نیز به خاطر دو رنگ بودنت شکوه ای ندارم ، چون دیگر دنیا برای من بی رنگ است!
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.