دختر زشت
   
 

.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 420
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 422
بازدید ماه : 622
بازدید کل : 81150
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
دختر زشت
نویسنده افشین  تاریخ ارسال جمعه 29 بهمن 1389 در ساعت 14:18

 

خدایا بشکن این آیینه را

 

که من از دیدن آیینه سیرم

 

مرا روی خوشی از زندگی نیست

 

ولی از زنده ماندن ناگزیرم

 

 

 

از آن روزی که دانستم سخن چیست

 

همه گفتند:

 

این دختر چه زشت است

 

کدامین مرد او را می پسندد؟

 

دریغا دختری بی سرنوشت است

 

 

 

چو در آیینه بینم روی خود را

 

در آید ار درم غم با سپاهی

 

سیه روزی نصیبم کردی اما

 

نبخشیدی مرا چشم سیاهی

 

 

 

به هر جا پا نهم از شومی بخت

 

نگاه دلنوازی سوی من نیست

 

از این دلها که بخشیدی به مردم

 

یکی در حلقهء گیسوی من نیست

 

 

 

مرا دل هست اما دلبری نیست

 

تنم دادی ولی جانم ندادی

 

بمن حال پریشان دادی اما

 

سر زلف پریشانم ندادی

 

 

 

به هر جا ماهرویان رخ نمودند

 

نبردم توشه ای جزء شرمساری

 

خزیدم گوشه ای سر در گریبان

 

به درگاه تو نالیدم به زاری

 

 

 

چو رخ پوشم به بزم خوبرویان

 

همه گویند: او مردم گریز است

 

نمی دانند زین درد گرانبار

 

فضای سینهء من ناله خیز است

 

 

 

به هر جا همگنانم حلقه بستند

 

نگینش دختری نازآفرین بود

 

زشرم روی نازیبا در ان جم

 

سر من لحظه ای بر آستین بود

 

 

 

چو مادر بیندم در خلوت غم

 

ز راه مهربانی مینوازد

 

ولی چشم غم آلودش گواه است

 

که در اندوه دختر می گدازد

 

 

 

ببام آفرینش جغد کورم

 

که در ویرانه هم ناآشنایم

 

نه آهنگی مرا تا نغمه خوانم

 

نه روشن دیده ای تا پر گشایم

 

 

 

خدایا بشکن این آیینه ها را

 

که من از دیدن آیینه سیرم

 

مرا روی خوشی از زندگی نیست

 

ولی از زنده ماندن ناگزیرم

 

 

 


خداوندا خطا گفتم ببخشا

 

تو بر من سینه ای بی کینه دادی

 

مرا همراه رویی ناخوشایند

 

دلی روشنتر از آیینه دادی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.