.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 181
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 426
بازدید کل : 80954
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال دو شنبه 25 بهمن 1389 در ساعت 9:32

یاد اون لبهای غنچه ایت              یاداون لپهای پنبه ایت
یاد اون اخمای قشنگت                 اداهای رنگاورنگت
یاد اون حرفای عاشقونت             زیربارون قدم های بی بهونت
یاد چشای مستونت                     نگاهای عاشقونت
یاد دعواهای کودکونمون               قصه های عاشقونمون
یاد لالایی های شبونمون                حرف های نگفتمون
یاد اون شب نشینی یامون             تا صبح مسخره بازیامون
یاد گونه های خیست                  حرف های دل انگیزت
هر چه حسه توشعرامه              حرف دلم لای کتابامه
هزارتاحرف نگفته دارم             یه کوله بارغصه دارم
صد تا گلایه دارم                    یه کوله بار غصه دارم
دل فرهاد دارم                       رسم شیرین داری
عشق مجنون دارم                   ناز لیلی داری
قصه آشنایمون لحظه جدایمون
می مونه توی یادامون
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.