متشکرم
   
 

.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 159
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 161
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 80889
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
متشکرم
نویسنده افشین  تاریخ ارسال جمعه 15 بهمن 1389 در ساعت 22:34

 

 

 

 

برای همه وقت هایی که مرا به خنده وا داشتی
برای همه وقت هایی که به حرفهایم گوش دادی
برای همه وقت هایی که به من جرأت و شهامت دادی
... برای همه وقت هایی که با من شریک شدی
برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی
برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی
برای همه وقت هایی کهباعث راحتی و آسایش من بودی
برای همه وقت های یکه گفتی دوستت دارم
برای همه وقت هایی که در فکر من بودی
برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی
برای همه وقت هاییکه به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی
برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی
برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی
به خاطر همه اینها هیچ وقت فراموش نکن که :
لبخند تو به من یعنی عاشقانه دوستت دارم
همیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارم
همیشه پشتیبانت هستم
من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود
من کاملا به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی
در دنیا تو از هر کس برایم مهم تر هستی
همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم و چه نیاورم
همین الان درفکر تو هستم
من همیشه برای تو اینجا هستمو دلم برایت تنگ است
هر وقت احتیاج به درد و دل داشتی روی من حساب کن
من هنوز در چشمانت گم شده هستم
تو در تمام ضربان قلبم حضور داری
تا همیشه ..............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.