:: مجازات دوست داشتن ::
   
 

.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 191
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 80921
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
:: مجازات دوست داشتن ::
نویسنده افشین  تاریخ ارسال جمعه 15 بهمن 1389 در ساعت 18:47

تو رو خدا بهش بگین که دیگه دوستش ندارم

بهش بگین قشنگیاشو دارم از یاد میبرم

بهش بگین یادت میاد چقدر میگفتم که دوست دارم

بگین دیگه دوست داشتنم دارم از یاد میبرم

بهش بگین دیر یادت افتاد که یکی خیلی دوست داشت

بگین دیگه نه تو رو نه هیچکس و دوست ندارم

بهش بگین که دیگه دلم و ازش گرفتم

بگین دیگه دلم و به هیچکسی نمیدم

بهش بگین با رفتنش خیلی چیزارو ازم گرفت

بگین ولی عیب نداره دل منم خدا داره

بهش بگین نه که نفرینش کنم نه ولی

بگین هیچ وقت از گناه و اشتباه اون نمیگذرم

تو رو خدا بهش بگین که دیگه دوستش ندارم

بگین که قول میدم اون و به یادم نیارم

بهش بگین درسته که یه روز براش میمردم

بگین ولی حالا برام بمیرتم دیگه دوستش ندارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.