.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 247
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 249
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 80977
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال جمعه 15 بهمن 1389 در ساعت 16:27

از هم دلتنگی ، باز هم گریه های شبانه ام

یه عاشق غمگین ، در حسرت شبهای بی ستاره ام

سخت دلتنگم ، سخت بیقرار و بی تابم...

کجاست شانه های گرم و مهربانت ، تا گریه کنم ؟

کجاست آن لبخندهای عاشقانه ات تا باز هم دیوانه شوم ؟

چرا دیگر درد دلی برای گفتن نداری ؟

چرا اشکهایت را از من پنهان می کنی و حرفی برای گفتن نداری ؟

چرا قلب عاشقم را در انتظار چشمانت می سوزانی ؟

آنقدر دلتنگ چشمانت هستم که نمی توانم در هیچ چشم دیگری نگاه کنم

آنقدر بیقرارم که هیچ اتفاقی ، دل غمگینم را شاد نمی کند

برای گریستن ، شانه هایت را کم دارم

شانه هایی که بارها و بارها در خواب و خیال ، تکیه گاه دل عاشقم بود

برای عاشقی ، نگاههای زیبایت را کم دارم

نگاههایی که تنها دلیل زندگی و عشقم شد

چرا دیگر برای غصه ها ، اشکها و دلتنگی هایم جوابی نداری ؟

شب دراز است و من هنوز هم در انتظار نسیم صبح سپید مانده ام

ای دل دیوانه ی من ! با غمهایت بساز و با اشکهایت بسوز ، اما دم نزن

ای دل عاشق و بیقرار من ! صبر کن شاید نسیم ، خبری از عشق برایت بیاورد

ای دل بساز ! شاید قاصدک خبری از یار آورد

صبر می کنم و عاشق می مانم که خوشبختی از آن عاشقان است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.