.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 80767
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال شنبه 2 بهمن 1389 در ساعت 21:32

عزیز دلم:

اگر می بینی که پشت سر هم تکرار می کنم "دوستت دارم"

لازم نیست این همه غرور در غبغبه ات بریزی و

گمان کنی ریگی به کفشهایم هست

و ترکم کنی!

کافیست فقط یک بار باورم کنی!

نازنیم!

اگر می بینی از گفتن "دوستت دارم " طفره می روم

باکی نیست!

فقط فهمیده ام ماندنی نیستی!

عزیز بی گناه من :

اگر می بینی نمی توانم مثل همه ساده و بی شرمانه بگویم

"دوستت ندارم"

برای اینست که می دانم چه طعم تلخی دارد!

من هرگز نخواسته ام خاطره زشت دوست نداشتن باشم!

کنارت می مانم تا عاقبت تو هم از ماندنم سیر شوی!

نازنینم !

اگر می بینی می گویم "دوستت ندارم"

نه اینست که این کلمات زشت را باور دارم!

نه!

برای اینست که تو همیشه "دوستت دارم" هایم را به شوخی گرفتی،

خندیدی!

تنهایم گذاشتی!
همین
!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.