آری چنین است
   
 

.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 386
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 388
بازدید ماه : 588
بازدید کل : 81116
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
آری چنین است
نویسنده افشین  تاریخ ارسال جمعه 1 بهمن 1389 در ساعت 17:25

پرواز، فکر می کردم هیچ وقت پرواز را نخواهم آموخت،

فکر می کردم در تمام زندگیم سعی می کنم،

چون پرواز همان هنر قدیمی یک پا بر زمین نگاه داشتن است،

دروغ، فکر می کردم هیچ وقت نمی توانم دروغ نگویم،

فکر کردم با حسرت خوردن از دست می دهمش،

چون دروغ همان هنر قدیمی پنهان کردن کلماتی است که نباید هرگز  آشکار شوند،

گریستن، فکر می کردم هیچ وقت گریه ام تمام نمی شود،

فکر کردم همیشه خواب مردن می بینم،

چون گریستن هماه هنر قدیمی جاری کردن رودی از اشک بر زمین است،

آه مردن، فکر کردم هیچ وقت مرگ را نمی بینم،

فکر کردم تمام را به پرواز می گذرانم،

چون مردن همان هنر قدیمی گرداندن یک دنیاست،

حسرت، فکر کردم هیچ وقت نمی توانم حسرت نخورم،

فکر کردم همیشه آنجا گریه می کنم،

چون حسرت همان هنر قدیمی باز ماندنِ اندوه در همه جاست،

و تلاش، فکر کردم تمام عمرم تلاش می کنم،

فکر کردم می توانم خودم را از دروغ بازدارم،

چون تلاش همان هنر قدیمی اثبات گرد بودن دنیاست،

آه پرواز، آه دروغ، آه گریستن، آه حسرت، آه تلاش، آه و مرگ، آه آه

چون مرگ همان هنر قدیمی رویش گلها بر زمین است،

آری چنین است

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.