.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 176
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 178
بازدید ماه : 378
بازدید کل : 80906
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
نویسنده افشین  تاریخ ارسال شنبه 27 فروردين 1390 در ساعت 14:7

 

ديگر نمي گويم گشتم نبود نگرد نيست!
بگذار صاذقانه بگويم. گشتم اتفاقا بود فقط مال من نبود!
شما بگرديد لابد مال شماست...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بس که جفا ز خار وگل دید دل رمیده ام
همچو نسیم از این چمن پای برون کشیده ام
شمع طرب ز بخت ما آتش خانه سوز شد
گشت بلای جان من عشق به جان خریده ام
حاصل دور زندگی صحبت آشنا بود
...تا تو ز من بریده ای من ز جهان بریده ام
تا به کنار من بودی بود به جا قرار دل
رفتی ورفت راحت از خاطر آرمیده ام
چون به بهار سر کند لاله ز خاک من برون
ای گل تازه یاد کن از دل داغدیده ام
تا تو مراد من دهی کشته مرا فراق تو
تا تو به داد من رسی من به خدا رسیده ام

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تو را چه به فرهاد؟ یک فرهاد است و یک بیستون عاشقی

تو همین یک وجب دیوار فاصله را بردار

من باورت میکنم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

برنگرد ؛
که بر نمی گردی تو هیچوقت
نمی خواهم داشته باشمت ، نترس
فقط بیا
در خزان خواسته هام
...کمی قدم بزن
تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است..

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

چه خوش است زیر باران
من و خاطرات با تو بودن
می شویدمان
گردو غبار از صورت و سیرت
تا پاک ترین اشکهایم را نثار پاک ترین خاطرات باتو بودن کنم

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ای مسافر بیا
سوار بر بال خیال
در مبدا ساحل رویا
تو " ای مرگ...
زنده ام زنده تر از همیشه
...تا زنده بماند گلبرگ نیمه جان
و تو ای گمشده در من
تو هم بیا
زنجیر تنهایی را پاره کن
قصر سنگی غرور را ویران کن
بیا و کلید ماه را طلب کن
این منم"سکان دار کشتی رویاها
بیا و خوابت را با من قسمت کن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اين روزها ، اين روزها ...
امان از اين روزها ...
که نه تمام مي شوند ...
نه مي گذرند ... نه بهتر مي شوند ...!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

انگار ولگرد شده بودم ! به جستجوي نشاني ات به تمام جهان سر زدم اما نبودي ... به دور رفتم حتي به سرزمين خوشبختي در افسانه هاي پدربزرگ كه حقيقت نداشت ... هيچ كس نبود انگار تو هم ولگرد شده بودي !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اگه کسیو دوست داشته باشی

نمیتونی تو چشاش زل بزنی . نمیتونی دوریشو تحمل کنی

نمیتونی بهش بگی چقدر میخوایش . نمیتونی بهش بگی چقدر بهش نیاز داری
...
واسه ی همین عاشقا دیوونه میشن

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اگر بخواهی تا گرگ و میش هم بیدار می مانم !
اما بدان
شرط گذاشته ام که بیایی
و اگر نیامدی
و به جایت صبح را فرستادی
...بدان که من هم با میش های دم صبح
به دام گرگ افتادم

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

عشق
پيامبري آراسته از رستگاري رازهاست...
كه در شب عشق آدمي
...بشارت از ظهور نور و نماز و نوازش دارد.
وه!
...من چه لرزانو كودكم در تلاوت نامش!...
مرا...
مگر كه پيامبري بزرگ
سوادي دوباره بياموزد.
ارابه ران خورشيد: مهريشت

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

از قضا روزی اگر حاکم این شهر شدم،خون صد شیخ به یک مست فدا خواهم کرد، ترک تسبیح و دعا خواهم کرد،وسط کعبه دو میخانه بنا خواهم کرد،تا نگویند که مستان ز خدا بی خبرند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.