خوش بحالت...
   
 

.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ بهترین ها خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» شهريور 1390
» تير 1390
» خرداد 1390
» ارديبهشت 1390
» فروردين 1390
» اسفند 1389
» بهمن 1389
» دی 1389
» آذر 1389

» چت روم
» ترک یک گناه...خود ارضایی
» ****lip2lip****
» ****lip2lip****
» Just Download
» انبار عکس
» وبلاگ طرفداران جاستین بیبر
» طرفداران جاستین بیبر
» آموزش آهنگ سازی-میکس و مستر
» طلوع ترانه
» بهترین محصولات
» به یاری اهورا مزدا
» Live Music and Entertainment
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و جدیدترین ها و آدرس afshinzehtab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 220
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 422
بازدید کل : 80950
تعداد مطالب : 1344
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



این صفحه را به اشتراک بگذارید

RSS
 
خوش بحالت...
نویسنده افشین  تاریخ ارسال دو شنبه 22 فروردين 1390 در ساعت 19:59

میدونم حالت خوبه و خیلی رو به راهی
میدونم بی دغدغه فکری و دلشوره
روزارو سپری میکنی و شدی بی خیال ما
میگی امثال من خیلی زیادن دورو ورت هان

کاش از همون اول این دل ازت خسته میشد
که حالا نتونی تو روم بگیری دسته پیشو
به هر دری که زدم رو بهم بسته میشد
چقدر دلم به دست تو شکسته میشد
خوش بحالت چقدر دلت قرص و
صدمه نمیزنه اصلا بهت غصه و
بقض من باعث میشه نیشت باز شه
تو دوست داری که یکی دیگه پیشت باشه
یکی که تو زندگیت مثل یه پا دو باشه
یکی که فکر تو فقط پیش کادو هاشه
یکی که هرکاری کنه بهت سرویس بده
مهمم نیست اینکه فقط با تو باشه

بدی هات خوبی هات و از یادم برد
چه شب ها که از دوری تو سخت خوابم برد
کارهای زشت تو آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل ساده ام خورد

تو هم یه ذره دلت تنگ من بود کاشکی
تویی که ادعا میکردی منو دوست داشتی
تو میگفتی قلبت بی من میشه پاره
تو که میمردی واسه من بی اشاره
حالا خیلی سخته تو رو خودم بهم بگی طاقت
دیدنم رو نداری بی من زندگیت راهت
میدونم انقده سرت شلوغه بعد یکی دو ماه
اگه الان بهت زنگ بزنم میگی بله شما !!؟
یعنی این یارو انقده بدرد بخوره
که باعث شده حال تو ازم بهم بخوره
از منی که همه جوره با تو بودم
منی که بدور از حاشیه ها تو آتو
کاشکی هیچ وقت تو زندگیم این مسیرو نداشتم
من بدبخت که جز تو هیچ کسی رو نداشتم
بجا گذاشتی رفتی دلم غمگینه کاشکی
تو هم واسه ادامه دوستیمون انگیزه داشتی


بدی هات خوبی هات و از یادم برد
چه شب ها که از دوری تو سخت خوابم برد
کارهای زشت تو آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل ساده ام خورد


انقدر تو رو دور نگه داشتم از دشمنا
یه آدم خوب ساختم از یه انگشت نما
ما ها از عشق هم دیگه تب زده بودیم
ما ها واسه ماه ها بعدمون حرف زده بودیم
همه چی خوب بود
همه چی زود زود
میگذشت و تنها غم من غم این روز بود
که تو بری و من گله کنم از دست تو
من عاشقت بودم دقیقا برعکس تو
جای تورو واسم پر کنه چه آدم دیگه ای
من تورو می خوام که توام تو یه عالم دیگه ای
تو یه آدم دیگه ای تو زندگیت هست
تو زندگیت من چه نقشی داشتم
من واسه تو و دورو وریات چه فرقی
آره دوست ندارمو یه وقتی داشتم
وقتی که واسه دستای خالیم دست میخواستم
آره واسه دستای خالیم دست میخواستم

دیگه نمیخوام الکی کنم سخت گیری
ولی توم یکی مثل باقی وقت گیری
دم از عشق میزنی و میگی دوستش داری و
وقتی با اونی به کس دیگه نخ میدی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Design By : Afshin Zehtab ::.